temnota.cz

Fórum

Pokec
09.05.2018 • 11:46
Shaad
ctrlv.cz/phWR
toto si nezaslúžila :D dostante ju dotiaľ niekto :D
09.05.2018 • 10:49
Shaad
a hlavne nech by sa nedalo nasekať špeciálnym mečom hráč a až dôjde pánovi, že hráč už je bezmocný, aby nemohol prehodiť meč len preto nech padnú z neho veci...
09.05.2018 • 10:47
Overlord
Myslím jako za zabíjení tím mečem. Za normální zabíjení by byly jen nějaké menší odměny.
09.05.2018 • 10:46
Overlord
Za zabíjení hrdinů dostaneš body a až za to odměny. To by se muselo vymyslet jaké.
09.05.2018 • 10:33
david302
ok, to s tou silou by bolo fajn, ale nejaká výhoda toho mať meč a byť cieľom? veci z hrdinov by nepadali, takže by to bolo len o tom meč mať, ale nič z neho... povedzme, expil by? zarábal? napr za 24hodín držania žeby dal nejaké zlatky alebo expy aspoň?
09.05.2018 • 10:20
dobrodej
Jako ten bonus je super...rád bych si nasbíral třeba hvězdu na stromech..ale potkal jsem za celou hru tak 3..to je pak těžké je někde hledat tyjo a zabíjet..behat po přírodě se za těch podmínek moc nevyplatí nad tím bxch se zamyslel...jak využít tu přírodu! :-)
Overlord není to špatná myšlenka, ale jak říká david302 co hráči, kteří nemají sílu? A jako kdyby ten meč měl náš král Atomovka..tak to už ho nikdy nikdo jiný nebude vlastnit :-D ten demon je nezabitelnej už teď a co teprve potom? :-D
09.05.2018 • 10:20
Overlord
Ne. Nejspíš by se síla nastavila na 300% a postupně snižovala, aby bylo možné toho hráče nějak zabít :D
09.05.2018 • 10:12
david302
tí, čo nemajú atributy v sile by neboli obmedzovaní nejak?
09.05.2018 • 10:10
Overlord
Znáte Lineage 2 a Akamanah nebo Zariche? Napadlo mě udělat něco podobného. Přidal bych speciální meč, který by zvyšoval atributy při útočení na hráče. Takže by bylo potřeba zabít toho hráče ve více lidech. Ten koho zabije speciální meč neztratí při smrti nic, protože by to nebylo fér. Vlastník meče ztratí při smrti pouze ten meč. Meč by se pak přesunul na náhodné místo.
Aby bylo nahánění hráče s mečem jednoduší, tak by se ukazoval směr k hráči s mečem podobyným způsobem jako u kompasu.
Za zabití s daným mečem by se nějak počítaly body a za ně by pak byly různé bonusy.
09.05.2018 • 10:00
Atomová elektrárna
Já bych tam ještě přidal za počet zabitých hráčů :)
<=   << 57 58 59 6061 62 63 >>   =>
vytvořit nového hrdinu