temnota.cz

Fórum

Pokec
29.04.2018 • 22:32
Fortie2
Spugagan, no, ono je těžké pak zabít někoho, kdo má třeba o 10 úrovní víc. :D
29.04.2018 • 21:56
Spugagan
Pokud to tak budou dělat všichni, tak pak se najde někdou, kdo si všechny najde a zabije. Vydělá na tom zbytek aktivních hráčů. Tak hurá do toho ;)

Momentální systém je kompromis a myslím, že je to zatím asi nejlepší řešení za těch necelých 11 let (nebo 10) co tady s Vámi su.
29.04.2018 • 21:21
Čaroděj Temnoty
Ne, nejsem ČT ze staré temnoty. Je ale pravda, že jsem s ním i za jeho postavu hrál v pozdější části hry. Nicméně měl jsem své postavy a jmenoval jsem se jinak. Jako ČT jsem se nyní pojmenoval spíš z nostalgie.
29.04.2018 • 20:53
Fortie2
No, prostě je to špatně udělané, že někdo běhá po celé mapě jak trubka, když přitom by mu stačilo zalézt do prvního dungeonu, natáhnout na sebe dvě monstra a přijít jednou za den zkontrolovat zda-li nezemřel.
To rovnou můžeme všichni někam zalézt a nehrát tu hru. Za půl roku se sem podívat, kdo se nejvíc healoval ! :P
29.04.2018 • 20:42
dobrodej
Tak já pokud si dobře pamatuji tak jestli nynější Čaroděj Temnoty je ten, který byl i na starý temnotě tak si vzpomínám, že tento starý Čaroděj temnoty byl expert na získávání zkušeností jinak než zabíjením monster. V největším městě temnoty stálo 6 postav v prostoru tak, že nebylo možné na ně zaútočit a takto se expil, když byly ještě expy za léčení od hráčů. To byl náš starý Čaroděj temnoty a pokud ten nynější je ten stejný tak mi to na něj sedí. Ono jako každej ať si expí jak chce to je každého věc, ale mě osobně by to nebavilo. Jen prostě je pravda, že je to trošku nevyvážený, když hráč expí jen léčením a během já nevím 3-4 dnů se dokázal propracovat z top 10+ na top 2?.. Já každý den odklikám xxx AB a už měsíc jsem se nedostal na jinou pozici než jsem a spíš stále klesám. Tak jako je to prostě zvláštní systém. Každopádně souhlasil bych s nějakými odměnami za zdolané úspěchy. Přeci jen je to trošku motivace zabíjet co nejvíc monster ať za to něco máme. Hned to pak dostane úplně jiný rozměř.
29.04.2018 • 19:55
Fortie2
Fajn, ale když se teď sníží zkušenosti za léčení, tak zase to bude trošku nefér, když už si na tom někdo udělat například 8 úrovní... :D
Za ty úspěchy bych klidně zkušenosti dal, jinak bych vše nechal při starém, protože by to bylo nefér vůči hráčům, kteří začali později, nebo teprve začnou.
29.04.2018 • 19:19
david302
vychádza mi to tak, že by bolo dobre pridať odmenu za úspechy a to liečenie znížiť o polovicu aj na úkor liečenia proti hrdinom, ak to nepôjde rozlíšiť pri kom sa postava lieči (alebo nedávať xp za liečenie, ale za prijaté poškodenie, to by možno vec vyriešilo a hrdina by dostával od príšer "lacnejšie poškodenie") len neviem, čo všetko ide naprogramovať no :D
29.04.2018 • 19:02
Luthien
za mlácení do hrdinů bych s tím nehýbal - léčení na příšerách bych zrušil nebo snížil :)
29.04.2018 • 18:54
Overlord
to by šlo..
29.04.2018 • 18:53
david302
za úspechy... za ten počet zabitých príšer, tam daj odmenu xp, za prvú hviezdu 100, za druhú 250 za tretiu 500... nejako, nech je motivácia...
<=   << 61 62 63 6465 66 67 >>   =>
vytvořit nového hrdinu