01.02.2018 • 13:35
dobrodej
Na staré temnotě to bylo dobře nastavené, každá smrt ubrala nějaké to procento BZK a nějaké to vylepšení u kouzel. Ovšem nyní v případě úmrtí přijdu o všechny BZK? To přece nedává žádný smysl obzvláště teď kdy je začátek hry velice těžký a ten 1 lvl dá prostě zabrat a jak píše Xenomorphing při 70% lvlu umřít a přijít o vše je opravdu demotivující. Byl bych pro aby se to zavedlo jak u staré temnoty hráč by přišel pouze o procentuální část expů atd. Zkusme vzít v potaz třeba pozdější fázi hry na lvl bych třeba potřeboval 10 000 zkušeností a budu mít 9 800 a někdo mě zabije a já přijdu o celých 10K?.. to je přece nesmysl v pozdější fázi hry se lvl neděla už jenom 2-3 dny, ale je to mnohem pracnější a přijít tak o všechyn expy a vylepšení kouzel a zbraní? Takhle se na to lidi za chvíli vykašlou po pár úmrtích, nikoho nebaví dělat věci znova a znova pořád dokola že ano.. :/
A jentak mimochodem má postava byla zabita hráčem, přišel jsem jak o všechny BZK tak o všechny vylepšení na kouzlu.. :/ tak nevím nevím no