06.02.2018 • 21:05
frantal
Overlord na základě té tvé stránky s příšerkami, zbraněmi atd. tak mě napadlo pár věcí. Temnota sama o sobě je dle mého dobře zpracovaná, ale chtělo by to podle mého něco málo přidat.
1) Obecně věci, zbraně, kouzla atd. chtělo by to možná něco navíc. Vím, že je spousta kouzel útočných i spousta zbraní apod. Ale některá kouzla i věci tu nemají skoro žádné využití co je nahradit jinými, které by měli alespoň nějaké využití. Co třeba vzácnější zbraně? vzácnější kouzla? Kouzla, které se můžete naučit pouze od nákého lvlu, apod. něco speciálního co by neměl každý
2) Když už mluvím o kouzel tak mě mrzí ztráta efektivity kouzel v pozdější fázi hry především v pvp. Myslím tím, že hráči se silou berou vždy nepoměrně více než ti s INT. Nemyslím tak, že jeden má jenom INT a druhý zase jenom sílu. Ale teda aspoň mě to tak přišlo, že hráč se silou má mnohem větší výhodudu a ta DMG je prostě větší.
3) Z té stránky vidím, že je mnoho příšer, které by zapadli do hry a to včetně těch, kteří by mohli být jako bossové. A je tam i spousta textur na tvorbu dungů. Co takhle třeba zcela nové druhy dungeonů?. A nových příšer? se speciálními efekty?.. Nebo například speciální dungeony do kterých bude hráči umožněn jednorázový přístup např. po zabití x příšer. Kde by v tomto dungeonu například čekal speciální boss atd? Či extra těžké dungeony, kdy hráči za projití dungeonu bude udělena odměna?
Nevím jestli jsou prostě tyhle věci možné, ale myslím si, že kdyby hráč mohl dělat nějaké úkoly. Zkusit se někam dostávat apod. Bonusy za zabití hráčů, za počet příšer atd.. To by mohlo dle mého motivovat a něco by to přineslo, ale nevím jestli by to bylo či nebylo možné.. :)