temnota.cz

Fórum

Návrhy a nápady na vylepšení hry
16.08.2018 • 15:09
Celaskon
Tak mne napadá, že by nemusela být špatná modifikace, kde třeba na ohnivého přízraka nefungují ohnivá kouzla a ledová naopak lépe. A s ledovým přízrakem naopak.
16.08.2018 • 08:31
Alnagon
Teď se v pokecu trochu začalo debatovat o playerkillingu. K tomu mne napadají dvě věci:
1)tohle by mohla řešit ta hegaronova aréna - kdo jde do arény, počítá s tím, že ho tam budou killit jiní hráči.
2) playerkilling by mohl být zpestřen nějakou speciální příšerou, zvanou třeba exekutor, která by šla cíleně po postavě, jež zabila jinou postavu. Exekutorova síla by byla proměnlivá v závislosti na síle vraha a zavražděného. Tedy pokud zabiju postavu silnější, než jsem já, mám šanci sejmout i exekutora, pokud ale je moje postava o X levelů výš než ten newbiek, kterého jsem s chutí zrušil, pak je setkání s exekutorem celkem jasná moje smrt.
18.07.2018 • 11:32
david302
asi žeby tam chodili hráči častejšie, sa zgrupovali... a tým pádom by bojovali so sebou?
18.07.2018 • 11:07
Celaskon
Co za specialitu by to mělo, aby se tomu říkalo aréna?
17.07.2018 • 22:31
hegaron
zavést speciální dva dungeony, jeden lehčí a jeden těžší, kam by se dalo dostat jen speciální runou. objevovali by se tam příšery 2 x rychleji a zároveň by to sloužilo jako aréna.
07.06.2018 • 14:47
F.B.I.
Alnagon ma dobrej napad, nezni to vubec spatně :-)
07.06.2018 • 13:06
Alou pryc
Jak chces ja tedka utratil necely 3 litr a trziste mas skoro cisty pripraveny na podnikani xD
07.06.2018 • 09:48
Alnagon
To o čem mluvím, jsou právě poklady. Ty spíš chceš aby padaly funkční předměty. Ano, to je taky cesta. To, co já navrhuju, je rozhýbání ekonomiky. Kde vzít prachy, když občas najdeš v jeskyni kompas, kterej od tebe stejně nikdo nekoupí. Prostě navrhuju existenci předmětů, které ti nijak nepomohou v boji, ale dají se zpeněžit. Možná to je složitý vyhledem k jednoduchosti hry, ale myslím, že ne zbytečně.
05.06.2018 • 19:14
Alou pryc
To je moc uz trochu se mi zda a zbytecne slozity staci kdyz budou padat poklady Overlord ty by si nemohl nahazet naky kalhoty od zacatku hry sem nesehnal nepsi nez +2 zbroj kalhoty sou pro me nedostatkovy zbozi
05.06.2018 • 11:34
Alnagon
No například ty zmiňované náhrdelníky, které se zdají být jen jako ozdoba, Nebo si dokážu představit třeba nějaké drahokamy. Každé město by mělo svůj ceník, za kolik ten který přednět vykupuje/ za kolik to prodává. Každým nákupem/prodejem by se ten ceník v tom daném městě mohl i posunout. No a postavy by mohly vydělávat tím, že v jednom městě levně nakoupí a běží do jiného města pokud možno draze prodávat. Nebyl by to tedy prodej mezi hráči, ale transakce s automatickými obchodníky.
12 3 4 5 6 7 >>   =>
vytvořit nového hrdinu