temnota.cz

Fórum

Návrhy a nápady na vylepšení hry
30.05.2019 • 19:27
vodopad
Hele vývojář ani programátor nejsem a rozumím tomu opravdu hovno. Ale myslím si, že přidat příšeru by bylo to nejmenší. No novou temnotu ostatně byla přidána nově příšera (kobra), byla zde jednou poustnuta stránka, kde byli různé moby, zbraně, postavy, textury apod. přímo pro tuto hru takže graficky je asi to nejmenší a asi tomu hodit jen nákej útok apod. ve finále když tomu někdo rozumí to asi nebude problém. Což si myslím, že Overlord zvládal, jen šlo o vyvážení hry apod.
30.05.2019 • 18:46
Skeletor
To je škoda :/ Má to docela potenciál.

Ale seriozně by to chtělo silnější nestvůry, protože na 4 úrovni se mi podařilo sundat Kamenný přízrak, což je nejsilnější Mob, pokud se nepletu :)

Bylo by těžké přidat další nestvůry? Co by to potřebovalo? Sprite? Nebo je problém jinde? (Když to vezmeme z vývojařského hlediska, ne z hlediska, že Overlord tu není.)
30.05.2019 • 14:52
dobrodej
To netuším, ze začátku to mělo dobrý náběh. Přišlo pár změn, pár úprav apod., ale časem opět hráči přestali hrát a Overlord už se zde nějakou chvíli neukázal tak netuším no.. :/ nicméně je to škoda.. ale třeba časem se něco změní kdo ví.. :D
30.05.2019 • 14:02
Skeletor
Dost možná :D Dělá nějaký jiný projekt, nebo se mu do tohoto prostě nechce? :D
30.05.2019 • 13:29
vodopad
To je všechno hezký, ale mám takový pocit, že Overlord už se o temnotu asi moc nestará. Myslím si, že to opět spadlo ke staré temnotě a nic moc už se tady dít nebude.. :D
30.05.2019 • 13:03
Skeletor
Proč ne? Ono, pokud jsi připraven a máš tu runu, tak proč jí na to nevyužít? Beztak většina hráčů tu je tak moc silná, že pro ne čištění dungeonů je spíše otrava, než výzva. Pokud chceš skočit rovnou na bosse, tak proč ne.

Co se týče větších a silnějších monster, tak možná, kdyby se vyskytovali nějaké speciální dungeony, ve kterých by byli v několika stylech, by nebylo vůbec špatné. Myslím to z toho důvodu, aby, když se ukáže nějaký nováček, tak nebyl těžce rozdrcen :D
28.05.2019 • 14:04
Hrozivák
Návrh na silnější monstra tu padl několikrát a není to špatný nápad. S tím souvisí i dropování lepších předmětů z těchto monster. Pak taky kouzlo na opravu předmětů, protože se opotřebovávají fakt rychle.

S tou speciální místností - co když se mi nebude chtít zabít určitý počet monster v dungeonu a rovnou použiju runu přes překážku?
26.05.2019 • 13:00
Skeletor
Možná by nebyl špatný nápad udělat nějaké bosse ve velkých dungeonech, kteří by byli silnější než ti smrkáči co se tam pohybují teď :D Člověk by třeba musel zabít určitý počet moster v dungeonu, aby se mu otevřel speciální místnost, ve které by se boss nacházel.

Navrhuji toto jako nováček, protože na třetím lvlu je možné sundat všechno co na vás hra hodí. (Krom hráčů. No PK pls :D)
08.11.2018 • 13:37
Celaskon
A mohu rovnou pokračovat v předchozím postu:
... nemagických šperků a slabých zbraní

Tak mne teď napadá několi věcí, které by se možná daly implementovat.
1) ve hře by mohla být nějaká pevně daná "smetiště", kam by se mohly odhazovat zbytečné předměty a přitom by na tahle místa neukazoval kompas, teď jsem v jednom dungeonu našel hromádku osmi srpů
2) mohly by se ve hře objevovat, nebo být stále a pohybovat speciální bytosti
a) překupník, který by od hráčů vykupoval nepotřebné haraburdí, když už by ho hráč potkal, případně by mu i něco prodal
b) kouzelník, který by za úplatu uměl očarovávat nemagické předměty
30.10.2018 • 13:03
Celaskon
Dohnys> není to blbej nápad, ale řekl bych, že tržiště stejně moc nefunguje, aspoň co se týče běžnějšího oblečení.
<=   << 1 2 34 5 6 7 >>   =>
vytvořit nového hrdinu