temnota.cz

Fórum

Návrhy a nápady na vylepšení hry
30.01.2018 • 21:26
dobrodej
Jestli je to na mě tak mi nemusíš vykat.. :) pokud je to na všechny tak se omlouvám se svou zahleděnost.. :D Jinak co se týče webu tady bych problém asi neviděl, pokud by bylo cílem změna webu byl bych schopen sehnat člověka, který by případně změny "možná" udělal zadarmo "pokud" by je zvládl.. toť otázka.. :) jinak vlastně ani já osobně bych nechtěl temnotu jinou než jaká je nyní, vlastně mi to vyhovuje možná jen přidat nějakou tu příšeru, přidat nějaké to kouzlo, rozšířit mapu, či dodat nějakou zbraň. To si myslím, že nejsou nikterak razantní změny a přesto by byly vítané..:) viz. přidání "stromu" před pár lety.. :) pozn. jediná změnou kterou si za svou éru pamatuji.. :D

Jinak konkrétní kouzlo nechtěl bych nijak razantně zasahovat do smyslu hry, ale napadlo mě třeba kouzlo, které by bylo využitelné především proti "hráčům" např. něco ve smyslu stunovacího kouzla, při použití kouzla by byl protihráč zmražen na "použití jednoho kouzla" tzn. odečtení bodů AB při útoku, který by neměl žádný efekt.. samozřejmě stunovací kouzlo by mělo % úspěšnost.. čím vyšší hvězdička.. tím vyšší šance že se stun podaří, či že vydrží i na více použití.. :)

Jsou to jen takové myšlenky, ale vlastně si myslím, že by to ani nakonec nebylo potřeba.. :) základem je nějak hru oživit dle mého... zkusit se zamyslet nad "boss" monstery, které nabízejí speciální drop, nelze je zabít v jednom apod.. hru rozvíjet mnoha směry
30.01.2018 • 21:16
Overlord
Napadá vás nějaké konkretní kouzlo, které by zapadlo do Temnoty?

Zásadní problém všech změn je to, že není kdo by dělal web. Tím myslím design, a klientskou část (html,css,js). To já moc neumím a popravdě se mi to ani nechce ušit :D O grafice radši ani nebudu mluvit

Dohled 3 pole trosku omezuje. Musel by se predelat cely vzhled pro vetsi dohled. Ale toto nevim, kdo udela :D.

Cilem "probuzení" neni udelat novou hru, ikdyz by to bylo mozna pekne
30.01.2018 • 20:59
dobrodej
V prvé řadě bych chtěl poděkovat Vám kdo jste se zasadili o "probuzení temnoty" tohle jsem opravdu nečekal, temnoty jsem začal již před spousty lety a tohle je razantní změna a těším se na to co se bude dít dále. :)
Jinak co se týče hry zapracoval bych trochu na kouzlech a jejich využití.. kouzla jsou na stejné brdo tzn. útočná a a druhá kategorie nazvěme ji "zdravotní" + jediná vyjímka to jest paralýza. Osobně bych přidal další druh kouzla, který by zas zastupoval jinou funkci. Nechci se zde sáhodlouze rozepisovat, ale možností je spousta avšak nevím jestli je tohle v rámci hry možné.
Pak možná také jak zde již tak spawn monster v dungeonech se mi zdá nedostatečný, prošel jsem dva vcelku velké a potkal jednu příšery a žádný poklad. Vzhledem k omezenosti vybavení na začátku by spawn pokladů byl možná na místě. Nejde mi o věci typu ohnivý meč apod, jde mi spíš o základní kouzla, elixíry apod. A spawn monster v přírodě no nevím nevím Hmyzák jich tu solí za den teda mnoho, ale já potkal pouze jedno monstrum.. :D jak ty to děláš.. :D ale jinak díky a jsem nadšený.. :) doufám, že se hra začne ubírat nějakým směrem a neupadne opět..
30.01.2018 • 20:57
Dohnys
Říkám si k čemu je, když má vyexpeny kouzlo dosah třeba 12 polí? Hráč tak daleko zdaleka nevidí a dokonce ani na mapě není téměř žádné místo, kde by se to dalo využít :P
Chtělo by to na to předimenzovat mapu nebo nějak změnit tuhle vlastnost kouzel.

V souvislosti s tím mě napadlo, že by herní obrazovka mohla být vetší a hráč mohl mít větší rozhled. Třeba 5 polí místo současných 3 z každé strany :)
30.01.2018 • 18:32
Overlord
Jako já chtěl pojmenovat tento server jako beta, ale pry by to nikdo nehral. Vlastne se vsechny zmeny budou teprve delat. Ale nerikam ze vsechno, co rikate se bude delat.

Ja osobne mam taky problem s tim, ze je malo priser a ze je maly rozdil mezi nejsilnejsi a nejslabsi priserou. No rposte je toho hodne.... :)
30.01.2018 • 18:26
Dohnys
Jsem na tom stejně jako #skritek.
Taky tancuju od rána kolem Medůzy. Ale při způsobu, který popsal Overlord, bych už po 2 hodinách netancoval. Protože by byla postava mrtvá.
A s těmi dungy jsem na tom taky stejně. Byl jsem ve dvou menších a oba prázdný. ..Pěknej vopruz toto jako :-/
A těch příšer by to chtělo celkově víc.
30.01.2018 • 18:18
skritek
Dost se mi líbí, že se tu příšery hýbou rychleji, to mi na původní temnotě přišlo jako škoda, když měla postava plnou rychlost a ledovou střelu, tak se nemusela bát žádné příšery, teď tu kolem medúzy tančím půl dne. Možná bych doplnil nějakou skutečně silnou příšeru, před kterou by bylo na nižších úrovních rozumné utíkat. A chtělo by to začít rozhazovat poklady (teď jsou pokladem i vyztužené boty :D), všechny (2) dungy, do kterých jsem nahlídl byly zatím úplně prázdné žádná příšera ani předmět.
30.01.2018 • 18:04
Hmyzák z Dimenze X
Dohnys: Neuvědomil jsem si, že už je středa a začal jsem v pondělí. Tak jsem to upravil, abych tu nepsal klamné info. :)

A jistě sám uznáš, že dát během jednoho dne 10 levelů, je v Temnotě nesmysl.
30.01.2018 • 18:00
Dohnys
Hmyzák z X:
WTF? Ty jsi v developer týmu, že si můžeš editovat příspěvky? :D

K těm levlům. Když uvážíme(při současném nastavení), že max lvl je 60. Na kterýžto se dá dostat v horizontu cca 10 let aktivního hraní viz. Lukasek, tak je ten systém opravdu špatný.
Ve všech MMO RPG hrách se první levly dělají mnohem rychleji.
Ve všech, co znám není problém za 1 den udělat nové postavě lvl 10 při max levlu kolem 60.

Takhle mi to přijde zbytečně obtížné a nemotivující a odradí to nové hráče.
30.01.2018 • 17:52
Hmyzák z Dimenze X
Dohnys: Trvalo mi necelé 2 dny, dostat se na level 2. Opravdu mi nepřijde, že je ze začátku problém s levelováním na nižších úrovních. Stačí, když člověk ze začátku dobře rozvrhne body. S tou prodlevou v útočení příšer je to naopak na pováženou, ale to se ještě ladí.
<=   << 19 20 21 22 23 2425 >>   =>
vytvořit nového hrdinu