temnota.cz

Fórum

Návrhy a nápady na vylepšení hry
22.02.2018 • 19:00
Dohnys
500 znaků na zprávu je dobrý, ale je naprd, že to je všechno na jednom řádku a člověk to musí posouvat posuvnikem doboku aby to přečetl.
Lepší by bylo aby se to na konci toho pole zalomilo na další řádek a scrollovat se dalo dolů :-)
22.02.2018 • 17:14
Luthien
zkrácení zpráv o událostech - tak aby byla celá zpráva na jednom řádku - např. vynechat BZ nebo "byl" - bude to přehlednější
[17:11]: Ohnivý přízrak byl zasažen kouzlem Ledová střela (-4 BZ)
22.02.2018 • 16:46
Shaad
Nové monštrá:
Vlk-alfa, Vlk... výskyt na zeleni, pavúkov a mravcov a pod. je príliš málo na to aby bola zeleň atraktívna pri lacnejšom pohybe po cestách, chodí sa len do dungeonov, ktoré sú aj pri našom nízkom počte dosť prázdne :D. Vlky by sa mohli vyskytovať vo svorkách, teda jeden silnejší = alfa a napr. 1-3 slabší
19.02.2018 • 22:05
david302
možno vyskúšaj útoky neopätovať, nech sa len lieči. ale mohlo by sa dať napríklad zadať u každej postavy nejaké minimum AB ktoré by zostávalo a už by po tom nekúzlila, správala by sa akoby nemala AB, avšak vedela by sa liečiť (liečenie by to nejak vedelo obísť proste... lepšie ako nastavovať "nikdy" pri opätovaní útoku tak ako to mám ja už len kvôli príšeram :D), resp. by sa po prihlásení dalo možno trošku ujsť od nepriateľa
19.02.2018 • 21:58
hegaron
Dal bych větší variabilitu při jakém množství životů opětovat útok kouzlem, nebo se léčit, aby se zbytečně neumíralo, jen tak proto, že Vás chce Overlord zabít..
19.02.2018 • 10:12
Senah
nevidím nic špatného na tom najít nejlepší věci hned z kraje - jen jak je omezení použití kouzel stupněm inteligence mohlo by být zavedeno omezení zbraně stupněm síly - se spotřebou AB bych nic nedělal - při zabití přijde hero o zbraň jako takovou a o nějaké to procento na hvězdách, mág přijde jen o procento na hvězdách - kouzlo mu zůstává
19.02.2018 • 00:13
Hmyzák z Dimenze X
@Dohnys jak jsi přišel na to, že život má být nejlepší kouzlo na léčení? Naopak. Každopádně ty útočné by to vybalancovat chtělo. Jenže jak píše Overlord, to by se musela kompletně předělat celá hra.
19.02.2018 • 00:05
Overlord
Máš pravdu. Ale co s tím. To by se musela předělat celá hra, protože je to se vším propojené. To už bych radši udělal novou hru úplně od znova Temnota 2 :D Jinak Život nemá být jako nejlepší kouzlo na léčení. Teoreticky můžeš s hrdinou hned nazačátku hry najít svitek.
Stejně tak můžeš najít hned rytířské brnění a ohnivý meč. Je to divné, co? :D
18.02.2018 • 23:38
Dohnys
Celý koncept (léčivých) kouzel je špatně.
To nejsilnější kouzlo by mělo být to nejlepší, ale přitom je to vlastně naopak.
Každý mnohem raději používá základní kouzlo jako je První pomoc, protože stojí mnohem míň AB než třeba Život a při vyexpení na několik hvězd je i dost dobré.
Tedy kouzlo Život najednou není nejlepší léčící kouzlo, ale nejhorší. A u útočných je to podobně...což je postavené na hlavu.

U léčivých kouzel by měl být minimální nebo klidně žádný rozdíl v ceně AB za používání. A u útočných by se ty rozdíly a i cena samotná měly taky snížit.
Nebo by se cena a rozdíl AB za používání kouzel mohly snižovat s rostoucí inteligencí hrdiny.
15.02.2018 • 21:42
Lojza
Osobně bych uvítal runu, která přenese hrdinu do náhodného dungeonu.
<=   << 11 12 13 1415 16 17 >>   =>
vytvořit nového hrdinu