Fórum
Návrhy a nápady na vylepšení hry
18.02.2018 • 23:38
Dohnys
Celý koncept (léčivých) kouzel je špatně.
To nejsilnější kouzlo by mělo být to nejlepší, ale přitom je to vlastně naopak.
Každý mnohem raději používá základní kouzlo jako je První pomoc, protože stojí mnohem míň AB než třeba Život a při vyexpení na několik hvězd je i dost dobré.
Tedy kouzlo Život najednou není nejlepší léčící kouzlo, ale nejhorší. A u útočných je to podobně...což je postavené na hlavu.
U léčivých kouzel by měl být minimální nebo klidně žádný rozdíl v ceně AB za používání. A u útočných by se ty rozdíly a i cena samotná měly taky snížit.
Nebo by se cena a rozdíl AB za používání kouzel mohly snižovat s rostoucí inteligencí hrdiny.
15.02.2018 • 21:42
Lojza
Osobně bych uvítal runu, která přenese hrdinu do náhodného dungeonu.
11.02.2018 • 16:45
Dohnys
Kuloví. Při takovém začátku se vám na to všichni, kromě již stálých hardcore hráčů, vyserou.
Ale jak je libo. Chytremu napovez...
11.02.2018 • 16:38
Loarenth
Mě to přijde v pohodě jak je to teď :D, jak říká hmyzák, bylo by to moc jednoduchý na začátku a začátky mají být těžky :D
11.02.2018 • 16:36
Hmyzák z Dimenze X
To je blbost a už to vůbec nebude o přemýšlení jak začít. Všechno bude snadný a nudný.
11.02.2018 • 16:30
Dohnys
Čtete někdo co píšu?
Když bude v systemovem obchudku k dostání za levno základní gear a základní léčivé a útočné kouzlo, tak to půjde.
11.02.2018 • 13:56
Loarenth
Já teda začal s trochou víc inteligence, padlo mi lečení ale síly mám půlku takže bojovník s léčením to mi přijde jako dobrej kompromis.
11.02.2018 • 13:48
dobrodej
Jako podle mě se úplně za bojovníka začít nedá.. toť teda můj názor jestli to někdo dokáže kvalitně rozjet za bojovníka hned od začátku tak má můj respekt.. :)
11.02.2018 • 13:17
Overlord
Ono je to fakt divne vyvazene. Ja zkousim hrat za bojovnika a to moc nejde :D Zabiju sotva par priser a uz mam znicene brneni, takze mi pak prisery ubiraji hodne BZ a uz abych sel do mesta. Na lektvary nemam, Tolik si nevydelam :(
11.02.2018 • 12:43
Luthien
hra se vyrovnává postupně s narůstajícím časem - v původní verzi po odehraných více jak 10 letech mi stále chybí 30% do plného stavu :) - toto není hra na jedno odpoledne