temnota.cz

Fórum

Návrhy a nápady na vylepšení hry
05.02.2018 • 20:37
Overlord
To jo. Není to úplně domyslené. Mě trochu mrzí, že je vás tu pár a i přes to si každý druhý "nakradl" věci a peníze a "vyexpil" kouzla.
Asi nemá moc smysl se o něco pokoušet. Jedině prostě přejít k tomu, že to vůbec nepůjde atd atd. To se vám ale nebude líbit. No asi bych to tady ukončil a můžete se vrátit na starou temnotu.
05.02.2018 • 20:33
Janek
Říkám to editorům temnoty ;)
Tvůrce to evidentně nedomyslel.
05.02.2018 • 20:24
Overlord
Na to se musíš zepat tvůrce temnoty. Nevím, jaký s tím měl úmysl.
05.02.2018 • 12:11
Janek
Co dát nějaký význam zbrani "Pěst" ? Protože, tak jak je, je úplně zbytečná a nepoužitelná. Ani postava s max silou s ní sejme maximálně Obřího mravence.
A zbraně jako Srp nebo Kord jsou na tom podobně zbytečně.

Dále by měli být v tom systémovém (Magickém) obchůdku ke koupení základní zbroj a zbraň.
A rozhodně by se tam neměla za každý nákup zvyšovat cena dané věci o 1 zl? Co to jako má za význam?!
03.02.2018 • 20:05
david302
tiež by bolo pekné mať možnosť kúpiť si základné zbrane v meste, pridať niečo k tomu magickému obchodu
03.02.2018 • 18:52
david302
Nešlo by urobiť opakované učenie sa kúzla? Na starej temnote mám plno zvitkov, nikto to nechce... keby sa to dalo použiť viackrát a ďalší raz by to pridalo hviezdičku na kúzle
01.02.2018 • 05:04
Overlord
Velikost by se mohla omezit s moznosti koupit vice mista
31.01.2018 • 16:38
Atomová elektrárna
Nevím jestli to je zrovna vylepšení, ale dodal bych ještě captcha "nejsem robot". :)
31.01.2018 • 15:27
Janek
Zavedl bych nějaký poplatek za dávání věcí na tržiště. Třeba 5% z ceny.
Dále bych byl pro, aby se na tržiště nedaly dávat poškozené věci.
A samozřejmě nějak omezil úschovnu předmětů. Třeba tak, že po měsíci v úschovně věc zmizí nebo se po nějaké době bude za úschovnu účtovat nějaký poplatek.
31.01.2018 • 14:47
dobrodej
Regenerace ZB by nebyla od věci byť jen ve městě...v případě úmrtí hrdiny je zb cca na půlce po oživení...a vzhledem k narůstajícím cenam elixiru je pak těžké postavu vyléčit...na tom bych zapracoval minimálně na začátku hry :-)
<=   << 19 20 21 2223 24 25 >>   =>
vytvořit nového hrdinu