30.01.2018 • 17:34
Dohnys
Overlord: V reakci na aktuální změnu, kdy jsou příšery aktivnější by to bylo jedině fér, protože jinak nemá začátečnická postava proti téměř jakékoliv příšeře šanci. Při způsobu hraní jaký jsi popsal.
Nová postava nezabije příšeru na jeden zásobník AB. A když pak hráč na pár hodin odejde, tak je zákonitě postava mrtvá, když se hráč vrátí.
Příšery teď útočí nebo se hýbou, co jsem si všiml, asi jednou za 4 minuty. Jak může tohle nerozvinutá postava přežít?
To by chtělo rozhodně nějak pořešit!
A ještě další návrhy:
-Přidat do ukazatele historie datumy. (když tu hráč není 3 dny, tak nemá tušení kdy se mu to či ono událo)
-Přidat ukazatel stavu expení kouzel. Podobně, jak je to u zbraní. (xx/100)
-Změnit sytém levlů. 500 xp na jeden lvl je ze začátku fakt hodně. A jen jeden půlbod za úroveň taky. Měly by se dávat alespoň 2 :P
...kdysi jsi vytvořil skript, který přidával několik užitečných funkcí do hry (Temnota plus). Tak všechno to, co tam bylo, by se tu mělo udělat.