temnota.cz

Fórum

Návrhy a nápady na vylepšení hry
18.08.2018 • 23:51
Alou pryc
Tak nak konecne se na necem schodneme luthien jo a Celaskon predstav si ze si zacatecnik q si rad ze mas ledovou strelu to se potom poseres aby si se naexpil a sehnal zbytek kouzel aby si mohl do dungu to uz by se nikdo nerozjel pro me je to jedno s ohnivym mlatit 80% priser ale co ostatni o to de
18.08.2018 • 18:45
Luthien
ale tohle už je - každá příšera má jinou odolnost proti magickým útokům i proti útoku zbraní
18.08.2018 • 18:04
Celaskon
No já si myslím, že by to chtělo dát různým útokům smysl. Když by sis musel vybírat, jaký útok na kterého protivníka použít, byla by hra bohatší, ale samozřejmě není to must have.
17.08.2018 • 22:15
Alou pryc
To je blbost nech ti jak to je ideal ale ty prisery kdyby se obvnovovali rychlejc nebo tak dat vetei pocet priser treba zda je to realny
17.08.2018 • 19:28
Overlord
strom tupí sekeru? Jako jo, ale asi ho to bolí víc :D
17.08.2018 • 19:17
Luthien
kamenný přízrak, strom a medúza tupí zbraně - takže ideální už teď je ledová střela
17.08.2018 • 18:55
Overlord
A na větrného normální zbraně? :D No a co kamenný?
16.08.2018 • 15:09
Celaskon
Tak mne napadá, že by nemusela být špatná modifikace, kde třeba na ohnivého přízraka nefungují ohnivá kouzla a ledová naopak lépe. A s ledovým přízrakem naopak.
16.08.2018 • 08:31
Alnagon
Teď se v pokecu trochu začalo debatovat o playerkillingu. K tomu mne napadají dvě věci:
1)tohle by mohla řešit ta hegaronova aréna - kdo jde do arény, počítá s tím, že ho tam budou killit jiní hráči.
2) playerkilling by mohl být zpestřen nějakou speciální příšerou, zvanou třeba exekutor, která by šla cíleně po postavě, jež zabila jinou postavu. Exekutorova síla by byla proměnlivá v závislosti na síle vraha a zavražděného. Tedy pokud zabiju postavu silnější, než jsem já, mám šanci sejmout i exekutora, pokud ale je moje postava o X levelů výš než ten newbiek, kterého jsem s chutí zrušil, pak je setkání s exekutorem celkem jasná moje smrt.
18.07.2018 • 11:32
david302
asi žeby tam chodili hráči častejšie, sa zgrupovali... a tým pádom by bojovali so sebou?
<=   << 6 7 8 910 11 12 >>   =>
vytvořit nového hrdinu