temnota.cz

Fórum

Návrhy a nápady na vylepšení hry
19.09.2018 • 10:29
Luthien
víc hráčů podle mě spolupracovat nebude - není k tomu důvod - co takhle slabším hráčům naznačit že se v jejich blízkosti nachází silnější hráč
19.09.2018 • 10:25
Hmyzák z Dimenze X
No to já vím, proto přidat nějakou výzvu i pro hráče na velkých úrovních žejo. Nějaké extra silné příšery na kterých by muselo spolupracovat víc hráčů (boss?) nebo tak něco.
19.09.2018 • 10:22
Luthien
pokud máš 200% síly i 200% int tak už to neřešíš
nehledě na to, že kouzlem sundáš jakoukoli příšeru i když 200% int nemáš - akorát to stojí víc AB
19.09.2018 • 10:17
Hmyzák z Dimenze X
Podle mě jsou příšery moc lehký. Chtělo by to nějak odstupňovat jejich sílu. Řekněme si na rovinu. Hráč co si dá velkou int, hned ze startu nemá problém téměř s žádnou příšerou. Co to třeba odstupňovat podle levelu, jak je to v klasických RPG? Prostě začínat na slabších a jak se hráči zvyšuje level, tak zvládat silnější a silnější příšery. Akorát by to dost znevýhodnilo nové hráče.
19.09.2018 • 10:13
Luthien
co takhle samovolný pohyb příšer
15.09.2018 • 18:09
Ligna
To ano, ale ne obojí. A pokud si dáš od začátku obojí, tak ti chybí body do dalších atributů. Myslím to tak, že by příšera měla plnou inteligenci(i)/sílu(s) + z druhého atributu i/s by měla třeba 150%. Nyní je to tak, že dejme tomu na kamený přízrak je velice účinná ledová střela, na ohnivý přízrak zase zbraň atd.
15.09.2018 • 16:09
Overlord
Podle mě je problém v tom, že už od začátku můžeš mít plnou sílu nebo inteligenci. Tak silnější příšery nic neřeší.
14.09.2018 • 23:10
Ligna
Asi se to tu už řešilo..nebo na staré Temnotě..nevím, ale nebylo by později vhodné přidat i silnější monstra? S tím jak teď bude mít každý lepší věci bude stále snazší něco zabít.
12.09.2018 • 14:27
Torien
Nebo nějaké lejstro-kurz na opravu výzbroje/výstroje, co by se válečník naučil stejně jako u kouzla a stálo by AB? :)
12.09.2018 • 07:54
Luthien
ohledně tohoto, co nějaký brusný kámen na opravu zbraní a nějaké kladivo na opravu brnění - samozřejmě tímto by to nešlo opravit na 100% to jen ve městě
<=   << 3 4 5 67 8 9 >>   =>
vytvořit nového hrdinu