11.09.2018 • 11:03
Celaskon
Teď budu mluvit proti svojí postavě, ale pořád přemýšlím o tom, že silové postavy jsou strašně znevýhodněné. Já tu mám dvě postavy, jedna od začátku maximální sílu a nulovou inteligenci, druhou přesně opačně. Ta inteligentní od prvního okamžiku prosperuje. Když je náhodou zabitá, tak už má třeba našetřeno na nový kompas a víc nepotřebuje, pojovat může nahatá.
Naopak postava silná a hloupá svou sílu zas tak úplně nevyužije a když umře, nemá u sebe nic a pěstí snad ani mravence neudolá, takže nemá moc šanci se znovu vybavit, leda, že něco najde, což je od včerejška poněkud lepší, ale bojím se, že se to zase skrouhne, ty hromádky, které nacházím, jsou docela tučné.
Co s tím? Napadl mne přístup, že síla by mohla být potřeba na nošení těžkého brnění a také by velké náklady mohly slabou postavu zpomalovat.
Tím aole neřeším to, že nulová inteligence je neštěstí, ale dělám neštěstí z nulové síly, což vlastně nechci :-)
Nějaké lepší nápady na tohle?